~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Friday, September 19, 2008

Bengang Sket...

Salam..ini merupakan postingan kedua aku utk ari ni..yg td tu citer..yg ni plak luahan ati aku..lepas rehat aku masuk library..cam bese arr..bulan2 pose ni..lepas rehat musti masuk library bace paper..sebab time2 gini org da tak ramai..kalo pagi2 tadi..ramai sangat yg nak bace paper..dengan kate lain kene ikut turn la plak..
Yang menimbulkan kebengangan aku ialah..librarian nila..x reti nak ckp pelan2..da name library..mane bleh wat bising..aku x paham betul..kalo dan die bercakap..huhhh..nak concerntrate bace paper pon x leh..terganggu ngan suara die yg bergema dlm library tuhh...tensen tol..kalo ade enset org bunyi..pandai lak die sound.."tlong perlahan sket yerkkk..!!"..arrrgghhh..demm..geramaku..nak je aku tegur..tapi kalo aku tegur kang..uihh...bisa...da lame aku pendam nih..tapi mengenangkan die tu orang tua..baya2 mak aku..aku sabo jela...tapi sampai tahap mane aku nak sabo x taula...
hhhhmmm..just wait n see..kalo aku da sound org tua tuh..kompem aku update kat blog nihh..huhuhu..adios!!!

No comments:

Post a Comment