~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Thursday, October 30, 2008

bangang betulla..(maafla..tekasar bahse lak..hehe)

Salamzz...ari nih..pepagi lg aku da g IT Lab..sepatutnyer aku settlekan keje2 terbengkalai si mangkuk (bukan nama sebenar) ni semalam..tapi aku buat2 lupe..malas beb..malam2 ari nk wat keje gak..x kuase aku..bkn bleh claim OT pn..(cehh..berkire giler..hahaha)...aku nih..kalo nampak je muka si mangkuk nih..mesti hangin satu badan..kalo nk bercakap pon..suara aku cam tersekat jerk kat kerongkong niehh..aku da nyampah sangat ngan dier..sbb si mangkuk nih da la poyo..do-gooder..ckp bnyk..keje sket..tdo lebey..bangang betul...nk jerk aku maki hamun dier..tp ape bleh wat..aku org ni org bawahan jer..eheheh..paling kuat pon aku ngan member dok mengutuk dier dlm YM..ehehhe..padahal ddk sebelah2 jerkk..ekekke...lantak la..malas aku nk layan si mangkuk nehh..x rugi pon..sbb die pon x mendatangkan keuntungan pada diri aku..ekekekek..utk pengetahuan sumer..si mangkuk nih tengah membuta skang neh..kitorg sembang kuat2 pon x sedar..hisshhh..spesies ape ntah die nehh..BANGANGGGGG!!!!...sekian, terima kasih..

No comments:

Post a Comment