~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Monday, December 7, 2009

Arigato Gozaimasu..

Salam semua..
seperti ari2 yg lepas (rutin la ni..)..sblm g opis,mesti saket perut..tggl 2,3 minit je lagi utk aku punch card..hehe..besela..ari2 rushing..tapi ade kalanya ade gak insan yg tlg punch kat aku..cam ari nih..fuhh..lega..x yah aku susah2 nak turun naik tangga..dahla lutut ni saket2 jerk..

sampai opis..ape lagi..diskas berita2 hot..sangat2 hot oke..huhu..(gossiping is common habit..)
okehh,..berbalik pade tajuk entry..

terima kasih yer pada semua yang telah wish besday aku smlm..seth,don,pian,diyana,fikri,azie & nathan (thnx coz nyanyikan lg beday kt aku..terharu + teruja kejap..huhu)..en.sham,thnx jugak(jgn lupe prog kite..open table utk reunion k..muahaha) k.nani,walaupun lewat seari,never mind..my beloved cousin (Aaja) yg tetiap tahun x nh lupe nak wish kat aku walaupun lewat sket..luv u all!!..i really appreciate it!

Special thanks kat adik(fadzli) & adik ipar (zana) aku coz bli kan blueberry cake (fav aku tuh..) smlm time kuar makan kat awea (restoran atas bukit..)..ayin,yg tertanye-tanye kek sape dlm peti ais dan kemudian telah mengwish aku di saat2 akhir..million thanx..



minta maaf kalo ade name2 yang aku x sebutkan..trima kasih utk anda juga..

ladysonicz : rs cam artis menang award lak..huhuhu..

No comments:

Post a Comment