~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Monday, January 18, 2010

yeahhh!!!..da bley maen bowling..

salam..

yeeee haaa!!..aku da start maen bowling smlm..
da 8 bln aku x maen bowling gara2 injured kt lutut ari tu..
so..alhamdulillah..skang aku da bley maen smula..
walaupun jumlah jatuhan pin nye..hehehe..sgtl tidak memberangsangkan..sekurang-kurangnye aku da bley maen..x dela kan, aku nak g karaoke sorang2 diri coz member2 sume men bowling..sob..sob..tu sume kisah silam..zaman kejatuhan(oopss..bukan kejatuhan..tapi zaman dimana aku terpaksa memupuk sifat kecekalan yang tinggi dalam diri..hehe..)
so skang..tinggal lagi..menguatkan kekuda..???..owhh..tidak sesuai perkataan tu..huhu..

keep on exercise ladysonicz!!!..exercise..exercise..exercise....!!!
target bleh maen badminton n futsal sebulan dr skang..
aja..aja fighting!!!!!
fightingggggggggggggggggg ohhhh!!!!!

ladysonicz:azam thn 2010..lebih aktif dr biase..usia bukan penghalang..ngeee..

No comments:

Post a Comment