~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Thursday, August 21, 2008

alahaii...merajukla pulak..

Ari ni aku kena tlg staff asrama memandangkan aku tlah dilantik sebagai sekretariat makanan n penginapan sempena persiapan sambutan 31 ogos..so..mula dr ari ni, aku kene tlg diorgla..sdg kitorg wat tagging pd iron2 baru..adela kwn aku nih masuk..aku namakan beliau sebagai X ..bagi salam dgn cerianya..aku ckp bersahaja je..maybe coz kurg senang die dtg kot..yela die ni jenis ckp bnyk sket..pas tu sume nak betul jerk..then X pon ckpla."iron ni makan kain tau..!!"..erm..ade je bende die nak comment..aku pon jwbla.."lantakla..makan kain ke..makan kayu ker..da bli pon.."..kwn aku yg len pon menyampuk.."a'ahhh..da bli pon.."..sedang aku tulis2 tu..kwn aku tegur kesilapan aku yg sdg menulis tagging tuh..aku pon ckpla camni..(sememangnye dgn niat memerli si X).."Haaa..ni sume X punye pasalla ni..ckp banyak sgt.."dgn nada gurauanla..tapi sememangnya kosentrasi aku terganggu dgn kedatangan die nih..X trus jwp.."Yela..org x ske kite dtg..x pe ar.."..pas tu trus balik..aikkss..cpat tol merajuk..besenye org kutuk die,perli die kaw..kaw..x de lak trase ati..lg excited aderla..heran gak aku..mmg eran bin ajaibla..aku trus tanye.."ko aphal..period ker??"..X jwp.."x la.."..huhuhu...bleh plak die jawap..fenin aku fenin..then..die pon trus start moto n masuk opis..kitorg panggil2..die wat dek jer..cesss kurang hasam tol..lantak le nak merajuk pon..jgn merajuk esok sudahla..sape nak anta aku kat LRT station..huwaaaaa...adehhh..X ohhh X..ko nih mmg unpredictable la..

No comments:

Post a Comment