~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Sunday, March 15, 2009

MU = LOSER

salamm...ermm..aku br jerk lepas nengok badminton swiss open final..Lee Chong Wei vs Lin Dan..perghh..lepas chong wei kalah ngan lin dan time olimpik ari tuh..aku da frust..bengkek je tgk muke lin dan yg cam berlagak tuhh..pas tu bebaru nih..chong wei kalah lagi time All England...skali lagi aku frust...sib baik dowhh...ari nih die bleh menang plak...fuhhh ngan muke Lin Dan..wakakaka...*crita ni sket pon x berkaitan ngan tajuk entry...*huhu..Bold
Weh..aku cume nak cakap pasal MU Loser!!!..puas ati beb..smalam MU vs Liverpool..1-4...pergghh..!!!..memang kene gulai la MU..so..kepada fans MU..jangan nangis oke!!!!padan muke korang..wakakaakakaka*ketawa menganjing*..aku x kesah le walaupun liverpool still kat tangga kedua..x kesah beb..yg penting skarang liverpool da berjaye blasah MU..tu jerkkk..cukup puas ati!!!...HotThumbsUp

1 comment:

  1. aku tau pasal MU loser tu..eehheehhee..aku pun debar gak mula2 ms team tu nak lwn..ye la..MU pun kan Calang2...tp, nampaknye team kite masih lg kuat...^_^

    ReplyDelete