~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Friday, March 27, 2009

Selamat Membaca...

Assalamualaikum...selamat ari jumaat...penghulu segala ari..huhu..tema ari ni adalah..."ari jumaat ari yang mulia"..huhu..lagi satu.."ari ni lebih baik dr semalam"..tapi persoalannya..*siap de soalan la plak...*..Adakah ari ni lebih baik dr semalam???...pagi nih je da wat aku panas...huhh...soalan MTest KPLI lak bapakla susahnye..camne nak jadik cikgu nehh???....**cess..nampak sangat pikiran aku sedang berkecamuk..tapi x de arr sampai tahap jiwa kacau oke...ape yg aku merapu nih sket pn x de kaitan ngan tajuk entry...**..
Wokeh..berbalik kepada tajuk entry..di sini suke aku mengambil kesempatan mengucapkan selamat membaca kepada pengunjung2 blog aku..yg diundang mahupun tidak diundang....aku x kesah beb/bro..korang nak bace..bacela..nak komen pun silakan..kalo aku x ske ngan komen2 korang..dengan sendirinya aku akan delete..susah ape kan..??..as easy as peanut..
Untuk pengetahuan korang gak..aku mengklasifikasikan blog nih sebagai 18PL..yg bwh umo tuh..kalo korang nk bace..sila mintak izin mak bapak dl oke..suke aku mengingatkan supaya kamu sume yg membaca,supaya tahan mental kerana silap aribulan..kamu merupakan orang yg dikutuk di dalam blog ini oke...aku x kesah korang nk bace..silakan..nak perli2 aku diluar sana???...silakan..tapi aku tidak akan bertanggungjawab sekiranya tibe2 korang diserang darah tinggi..migrain..kencing manis..sawan babi..saket jantung..dan sebagainya..sehingga membawa kepada kematian korang...huhhhh...sori oke...jgn kata aku x kasik warning oke...bak kata Nabil Raja Lawak...bukan Raja Thailand oke..tapi RAJA LAWAK.."LU PIKIRLA SENDIRI!!!"...
Okela..t aku sambung lagi..tiba2 mati idea lak...wakakakaka..*ketawa jahat..*
P/S: Special thanks 2 Tn. Fatah..aku menaip entry ini menggunakan PC beliau...

No comments:

Post a Comment