~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Thursday, June 18, 2009

petang yg sejuk..ngantuk..malas..x semangat..

salam...
ngape la ari ni aku rs cam x semangat je ek..
may be sebab banyak ngat pk kot..
adoii..nak study malas..bc pon x masuk..
tapi bile mengenangkan ilmu yg cetek nih..huhhhh...
cam tajuk entry aku..cam tula keadaan skang..

owwhh..di petang yg sejuk lg ngantuk + malas dan rakan2 yg sewaktu dgnnya ni..
sempat gak aku menjelajah blog2 org..sehingga ke 1 blog nih..
camne nk ckp ek..x perlula aku nyatakan sape beliau..
senang ckp aku tak paham ngan beliau..
beliau rs beliau di aniaya..sape aniaya beliau???..
menurut pandangan aku,beliau bnyk bermain dgn perasaan sendiri..
bleh jugak dikatakan paranoid..
bagi aku..kite ni idup bermasyarakat..ssh jugak kalo terlalu berahsia..
terlalu memendam perasaan..bkn ke berterus-terang..face to face lebih baik..
sms???..call??..gunakan org tgh utk menyampaikan hasrat dihati(hasrat yg x brape murni..)??..
bkn bleh selesai masalah pon..
lainla kalo masing2 terpisah ngan laut cina selatan ..
logikla kalo nak pakai sms ke phone ke..
kalo cr tu beliau rs bleh menutup kekejaman diri sendiri..x blehla cam tu bai..
itu hipokrit namanya..aku rs kite patut memupuk integriti dlm diri kite dlm ape jua perkara..
bukan time keje de integriti..**itu pun kalo ade**..berintegriti kah beliau dlm keje??
ermmm..ntahle..malasla aku meleter dgn lebih panjang..
biarla beliau dengan labu2 beliau..
dgn perasaan beliau..dgn emosi beliau..
aku???...pegila bace buku tu woiiiiiii...marah pada diri sendiri..

**integriti-nilai2 moral murni yg utuh yg dihayati oleh insan contohnya..amanah..jujur..bercakap benar..telus..menepati janji..menerima kritikan dan teguran..dan bnyk lg..korang google la..

No comments:

Post a Comment