~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Tuesday, December 30, 2008

Jalan2 lagi..

Ari ahad..lepas balik dr Tiara Beach Resort,..aku relex sejam dua..pas tu kuar smula..p alamanda..kalo ikutkan ati,..mmg le letih,.pas tu nk tdo jerk..tp,.aku ija (adik aku) n ja..nk kuar jumpe ngan epul..actually epul ni member kitorg mase ngajar kat PLKN Cherating dl..bile lagi nak hang out kan..huhu..lagipun,..2 ari aku tinggalkan ija n ja kat umh..sian lak kat diorg nih..dtg jauh2,.tapi aku x leh nk entertain diorg..cehh wahh..huhu...so..kol 8, epul amek kitorg..die dtg ngan sepupu die yg br register uitm shah alam..sape ntah name die..yon ke..yun ke..aku x pasti lak ejaan die..eheheh..sori bro...disebabkan x tau nk p mane..aku decide p alamanda jela..dekat sket ngan umh aku..ehehe..sesampai sane,.trus p boling,ramai la plak..aku pon ajak diorg g kfc..disebabkan aku adalah tuan tanah..(putrajaya..kawasan jajahan aku la ni..ehehe..)..so, aku banje diorg la..x kesahla tuh..skali-skala..lame dah x sembang2..gelak2 ngan diorg..lepas makan kitorg p boling smula..still penuh..terpaksala msk waiting list..sementara nk tgg turn kitorg tuh..aku ajak diorg p men game dl..eheheh..10 lebey br le sampai turn kitorg...yee haaa...dapat lane no. 1..so..tepi skali la..syok gak..part yg paling best skali adalah...aku menang game tuh..dgn score yg x seberape la...117..kire oraitle tuh..aku bkn terer pn..ehehe.

heroin bedtime stories..introducing..ja..hehe

ieja..aku..epul..(wat iklan gigi..)

aku..yun..epul..ja

skali lg pose iklan gigi..hehehe



No comments:

Post a Comment