~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Monday, December 22, 2008

laptop..oh laptop..

salam..adehh..aku rs cam x bersemangat jerkk...laptop aku de prob la..x leh on la plak..br on, sampai windows starting up..x sampai 1 min..trus terpadam..aduillaa...saket ape die nih..x pnah wat hal,..tetibe plak jadik gini..bagi arr signal dl..ni disaat2 external harddisk n pendrive aku bermasalah..timbul lak masalah laptop kesayangan aku nihh..adehhh..yang aku risaukan..sume keje2 aku kat dlm tuh..pendek cite..sume mak nenek kat dlm tuh..x de backup len dah..ape taknye..backup yg jahanam terlebeh dahulu....uwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaa...sadis giler nihhh...sib baik aku waras lg..kalo x mau terjun bangunan ni...kalah org bercinta..camne nehhh..aku blom jumpe jln penyelesaian..nampak gayanye kene g kedai gak la..sib baik sempat pow adik aku...huhuhu..kalo x..sengkek le aku bulan nihh..uwaaaaaaaa...sedey nye..

No comments:

Post a Comment