~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Friday, June 27, 2008

Apela Bodoh Sangat Pegawai Nih...

Di hari Jumaat yang cukup mulia nih..lagi skali aku nak meluahkan rase bengang yang amat sangat...aku ade sorg pegawai pompuan..kami nih ditugaskan di bawah satu skolah yang same...die nih mmg terkenal ngan sikap pemalas..ske wat alasan semata-mata nk cuti..chatting dari kol 8.00 am sampai le abes office hour iaitukol 5.00..melarikan diri dari tugas2 khas..n banyak lagi la masalah die nih...aku pon da naik geramm..nak je aku maki hamun die depan2 batang idung dier...tapi ape kan daye..aku cume sorg prebet...huhhhhhhh...demmm...actually, kt tmpt aku nih de 6 skolah..tapi kelima-lima skolah nih da reject dier dengan kate lain x hingin nak amik dier..atas ehsan ketua skolah aku yang baek gile nih ...akhirnya dier diterima gak dlm skolah kami nih...tapi yg aku geram..dier nih x nah nak ubah perangai malas dier..dahla bodoh giler...eeiii..menyusahkan aku jer..keje dier sume aku nk kene tanggung...keje dier chatting je memanjang..pas tu makan gaji bute...dier ader ker..dier x der ke..same jer..bodoh sangat..kalo wat surat tu...x reti2 da nak refer no rujukan kat file..name je pegawai tp bodoh..bangang..bengap giler..huhhh...menambahkan dose aku jerk..eeeiiiiiiii..

No comments:

Post a Comment