~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Tuesday, June 17, 2008

Hmmm..

Hmmmm...selamat ari Selasa...lately org asyik ckp pasal minyak jerk..aku nih x la trase sgt coz..moto x de..kete pon x de..aku hanyalah seorang penumpang yang berkhemah..sebagai seorg penumpang yg berkhemah..aku telah suggestkan member aku supaya kami menggunakan motor je kalo nk ke mana2...(kedai bwh pokok(best giler sup dier)..kedai depan(siput sedut)..pasar malam(mengabeskan duit..)..uniten(tmpt kami lunch)..alamanda(cuci mata)..warta(bli ape??)..tesco(nak bli bahulu)...bwh jambatan(goreng pisang singgit)..hehehe...hmmm...sungguh pon aku penumpang berkhemah...skali skala kene gak tuang minyak kann...barula fair n square...arghhh..life getting bored..what should i do ehh???

No comments:

Post a Comment