~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Tuesday, September 15, 2009

Yea..Yea...Duit Raye..

Assalamualaikum w.b.t..
Alhamdulillah...syukur kehadrat Ilahi dengan limpah kurnia-Nya aku masih berkesempatan menjalani ibadah puasa..(ade bau2 keinsafan di situ..)..

syukur gak..kerana di usia 28 thn ni (eh..br 27thnla..bln 12 br ckp 28..huhu)..aku masih dapat duit raye..alhamdulillahhh...syukur..murah rezeki aku..

jutaan trima kasih aku ucapkan kepada mereka..aku berdoa supaya mereka mendapatkan keberkatan sepanjang ramadhan ni dan jugak dimurahkan rezeki..semoga ape yang mereka perolehi berlipat kali ganda dari ape yang telah mereka hulurkan..aaamiiiiinnn...



No comments:

Post a Comment