~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Wednesday, November 11, 2009

Bleh ke aku nyanyi???

Selamat Pagi sume..
Aku rase sgt nebes coz petang ni de saringan karaoke..
sungguh pun aku sangat suke berkaraoke..tapi anda perlu tahu bahawa kategori karaoke kegemaran aku hanyalah ala2 karaoke JAMBAN jerkk oke..
idakle sampai ke tahap karaoke di khalayak ramai..ngeee..
gile ke hape..nak kene karaoke depan org ramai..
aku ini sangat NEBES orgnye..malu arrhhh!!!..dah le kene nyanyi lagu uji rashid lak tuh..x pon saloma..adehhhh..itu SANGATLA BUKAN lagu2 feveret aku..
huhh..what to do???.
Tapi,.. demi DESPERADO..aku kene buat jugak..mane b leh menyerah KALAH beb..
tak JANTAN langsung...

Wokehh!!!..Aku nak prektis skarang...

Gambatte!!!!!

No comments:

Post a Comment