~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Saturday, November 7, 2009

Kerja..Kerja..Kerja..

Salam...selamat ari Sabtu sume..
Ari ni keje lagi..aku br plan nak cuti..tapi ape bleh buat..fikri n fuad x de plak this week..diorg de event kat johor..so..tinggal la aku kat alpha ni..adeiii..

Da lame x shopping nih..huhu..tapi ade baiknye jugak..safeeee duit aku..muahaha..yg x baiknye adalah,..bile da lame x shopping ni, jap g bile p shopping..mak aihh...duit mengalir cam air jerkk..
susah jugak kan??..

Argghh..boring dowhhh..di hari cuti camni pn kene keje..da le kene keje lebeh awl dr biasa..hmmm..
cam biasa gak,pepagi buta camni..mata aku konpem sembap nye...da le mata da sepettt..
arghhh..lantakla..janji aku p keje on time..ye takk??..muahahaha..

No comments:

Post a Comment