~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Wednesday, November 25, 2009

cis!!bedebah betul..sape orang ni???

Salam..
ermm..sapekah orang yg pepagi buta telah merequest credit celcom aku sebanyak rm3 ni ekk???..aku tertanye-tanye gak coz nombornye x de dlm simpanan aku..
geramnyee..tapi aku buat dek aje,..ngat nk balas ngan sms2 keji kat nombor tu..tapi bile pk2 balik..wat bazir credit aku jerk..lagi baik aku ignore jerkk..okeh..aku nak paparkan no phone die..sape nak amik lerr..huhu..0199944958..

Skali lg aku tertanye-tanye bile tetibe adik aku call(naim-die keje polis kt KT)..bile aku jwb..die main2 lak..n cam x kenal aku..n yang aku pasti..itu bukan suara naim..lastly..die letak phone..aku da start curiga nih..aku call no maxis adik aku lak..memula x jwb..2nd time br die jwb..rupe2nye die br abes exam..aku tanye psl no celcom die..die ckp,enset die ilang last week..ade org pecah umah..ooooooooooo...baru aku paham..sialan betul!!!..

Then aku try call no celcom adik aku m'gunakan no maxis aku lak..ade org jwb..tapi cam lalok jerk..celaka betul!!!..aku tanye kat mn die x jwb..mmg tgh lalok..lastly..die letak jugak phone..
huhh..kalo aku tau no n enset adik aku tu da dicuri..aku lyn jek mamat sial tuh..brani die ekkk..aku rs no kat ats tu ade kaitan ngan org yg MENCURIK enset adik aku tadi..

cess..saat ni aku berangan-angan, kalaula bleh investigate cam cite CSI tu..perghhh!!..gempak arr..konpem jenayah kat Malaysia ni berkurang...

No comments:

Post a Comment