~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Wednesday, July 2, 2008

D-Day...

Semalam aku cuti..bukan cuti2 Malaysia..tapi ari nih aku attend interview kat Kolej Poly-Tech Mara(KPTM) KL..Actually, aku sendiri pon da x ingat position ape yg aku apply..so, aku redah jela..cr experience..biasekan diri ngan interview punyer environment..dapat tak dapat belakang cerita..sekurang-kurangnya lepas nih aku bleh wat lebih bnyk preparation utk attend next interview..x dela cam skang..aku betul2 lost..x tau nk prepare ape..bak kate Nadia(AF6) "Redah jerr!!!'...ape jadik time interview???..huhuhu..malas aku nk pikir da..yg penting..settle!!!..mukakakak..
Sampai umh kol 12pm..aku pon bace paper yg aku bli tadi..bnyk lak cite pasal kes sodomy DSAI nih..aku pon mengadap laptop..tgk sket ape komen2 bloggers kt M'sia nih..ehhehe...cam2 komen aku jumpe..aku tergelak je bile bace komen diorg nih..ape taknyer..ader yg sampai maki2..bertikam-lidah kat dlm blog tuh..lawak tul..aku sendiri sebenarnye x tau nk salahkan sape..biarla undang2 yg tentukan sumenyer..just wait n seela..aku nk komen pon..bkn tau sgt..zaman skang nih ape2 pon bleh jd..cume aku harap sgt DSAI tak wat sume tuh..aku tertarik ngan blog salah sorg student UNITEN...aku bace jela..betul salah tuh..wallahualam la kan..tapi kat dlm tuh ader jugak meninggalkan komen2 yg bernas..x kurang jgk yg merapu je lebey..hmm..ape2 pon hanya ALLAH s.w.t, DSAI n dak Saiful tu je yg tau ape yg berlaku sebenarnye..ari ni aku nk tgk ape lg komen diorg...ehehe
Semalam gak aku dpt brita gembira..adik lelaki aku dapat Polis..Alhamdulillah..tercapai jugak impian die nk jadik Polis..Congrats In!!!..Bile la turn aku agaknyer..

No comments:

Post a Comment