~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Monday, July 7, 2008

Perhimpunan Pagi KDN

Assalamulalaikum w.b.t..selamat ari isnin..
Hari ni aku attend assembly kat KDN (Putrajaya)...bile sebut assembly..tingat lak time2 skolah dl..da lame tol x attend assembly nih..cume kali nih len sket ar nk compare zmn skola dolu2..assembly sempoi jer..sib baik ucapan amanat tuh pendek jer..x sempatla nk sangapkan..nak jadik citer..alpha(tempat keje aku) anta 4 org..2 laki 2 pompuan(termasuk aku la tuh..)..tapi yg aku bengang tuh dak pompuan sorg lg x dtg lak..ntah mane2 la..geram betul..da kate 7.45 nk gerak, x reti2 lg nk dtg awl..ape, die ingat syed hamid albar tuh nak tunggu die ker???????...sial betul..da le aku tak kenal sape2..terkontang-kantingla aku kat situ..nak sembang pon x de member..lg perkara yg membengangkan aku tu bukan pe..yg x dtg tuh bkn org laen pon, tp member sendirik...demm..x leh harap betul..die ader call kol 7.55..tp time tuh aku da silentkan enset..haruslah x prasan..die plak, call skalik jerk..bebal betul la..pas tuh..bile aku da balik ofis..die buat dek jer...x de rase bersalah langsung..aaiiiiiiiiiii...panass...panassss..ape punyer kawan cam ***t nih...salah satu perkara yg aku cukup benci nila..janji munafik!!!dem..kat sini aku nk senaraikan beberapa perkara yg aku x ske a.k.a benci giler..tp yg aku ingat stakat nila..maybe ader lagi kot...owwhh..perkara2 tersebut adalah :
1. Org yg reti wat janji..tp x reti nk tepati..(janji seorg munafik..)
2. Org yg x ikut peraturan...(mmg nk kene rejam nihh..)
3. Buang sampah merata-rata..(sama jugk ngan meludah merata-rata)..disgusting!!
4. Org yg ske ckp besar @ berlagak cam bagus..go to hell!!
5. Cakap banyak sangat..(shut your big mouth!!)
6. Sebuk buat plot citer mase tgh menonton..(x kirela wayang ke..tv ke..ape2 jela..)
7. Bising time dgr ceramah or ape2 je majlis la..(tu kurang ajar namenye..)
8. Drunkers/drug addict/gamblers..n rakan2 yg sewaktu dengannya..(stop being sampah!)
9. Org lembik..pemalas..ske mengampu..ske create bnyk alasan..gedik..prasan macho..n seangkatan dgnnya..(menyusahkan org jer..)
10. Busy Body..(mind your own business k..)

Takat ni dl kot..maybe akan ditambah apabila perlu...
p/s: susunan perkara2 di atas bknla mengikut priority..tp secara random jerkk...

Sekian, terima kasih..

No comments:

Post a Comment