~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Sunday, July 6, 2008

Taklimat Kursus...

Malam ni de taklimat kursus Excel siri 02..kursus nih aku yg in charge..tapi ntah camne..banyak lak benda x settle..borang x cukup..notes aku tertinggal kat opis..adehhh..sebenarnye since last wk aku rs x semangat je nk handle kursus nih coz kali nih de 1 kursus je yg berjalan..huhhhh..boring gilerr...kan bagus kalo kursus nih batal gak same cam kursus2 lain..peserta yg datang lak okla cume ade 2 bdk yg aku agak kureng skett..aku jd temper jer tiap kali tgk bdk nih..ape tah bile dengar suara dier..hishhh..allergic betul..bleh kata..dak 2 org nih kire 'muke benci' la..aku x ske kat bdk tu coz diorg nih..camne nk ckp arr..lembik..sengal..ske mengampu...membosankan...
eeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...aku x blehla org camni...menyampah!!!100X...asraghfirullahalazim..tak baik betul aku nihh...ntahla..kekadang aku rs aku nih pelik gak...x taula ape bende yg aku ske..huhuhuhu...come on la bebb..semangat sketttt....Fightoooooo Ohhh!!!!..

No comments:

Post a Comment