~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Monday, July 14, 2008

Rainy Day...hhmmm..

Salam...ari ni mula2 cuaca panas..pas tu mendung..skang ujan lak..ari ni gak..aku relek jer..bukan x der keje tp aku malas lak nk buat..layan facebook..tagged..fanbox..main game..YM ngan adik aku..da lame x bersembang..banyak bende nak citer..almaklumla..aku pon da lame x balik kuantan..x de mase da nak sembang lame2..call pon jarang2..aku pon bkn slalu sgt call2 org nih..call umah pon jarang2..kalo call pon, nak tau keadaan mak aje..sehat ke die..tgh wat pe..tu jela..huhhh..rindu plak rasenye nak lepak kat umah..lame dah x sembang ngan mak aku..kalo sembang kat telefon nih..terbatas gak..hhmm..boring tul..lambat lak rasenye kol 5..balik umah..lepak kat umah lagi best..

No comments:

Post a Comment