~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Tuesday, October 13, 2009

SAKIT KE TAK???

Adehh..risau le plak..td doktor call lg..
remind aku utk operation isnin ni..huhh..

**cik maisarah ye..jgn lupe dtg utk operation 19/10 ye..kn puasa tau..n bwk somebody coz tkt lepas bius nanti u pening2..**

Sakit ke tak doktor??..kalo sakit,..sy tanak buatla..(ckp dalam ati jela..)

Penah aku tanyekan soklan tu kat doktor..tp nurse yg jwb..**ala..nanti awk kene bius..bkn rs pn ms operate..nanti, awk sendiri bleh tgk dr wat scope**

A'a..yela tu..x rs konon..nak kene bius tu la aku takut sgt..
terkenang aku ms kene injek kat punggung ari tu..
Betapa terkujatnye aku disaat jarum menembusi kulit..cesssss..bedebah sungguh..
camne kalo kene bius nanti???.....

aku jadi x senang duduk..adehhh..aku allergic btul dgn hospital ni..
takut beb..walaupun dari segi luaran aku nampak cm brutal jek..
tapi hakikatnye,..aku salah sorg insan yg sgt penakut jumpa doktor..

uuuwwwaaaaaaa....

No comments:

Post a Comment