~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Friday, October 9, 2009

Syukur Alhamdulillah..

Assalamualaikum w.b.t..alhamdulillah..
aku rase..pagi ni merupakan pagi yg tenang..sume ok..(yg x oke nye..internet slow sgt n menyebabkan aku ssh nk men fesbuk..aduhh..abehle tanaman virtual aku..)..

Owwhh..berbalik pade tajuk entry..aku memanjatkan syukur kehadrat Ilahi..kerana dengan limpah kurnia-Nya..lagi skali smlm kami dpt brita gembira..walaupun bukan tuk aku (tp tuk adik aku-eija..)..aku tumpang gembira je..

alhamdulillah..syukur,akhirnya ko da dpt kije tetap..perkara yg d'nanti2kan oleh kite sume..TAHNIAH la..sume tu berkat usaha n kesabaran ko..sesungguhnye Allah tu Maha Adil..

smoga lepas ni tibe giliran aku plak..adik2 da lepas..aku bile lagi??..sob..sob..sob..

p/s: T jgn lupe doakan utk aku plak yerr...

No comments:

Post a Comment