~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Friday, December 19, 2008

Joging ke..Jalan2..Blehla dua2 skali..

Salam...beberapa ari yang lepas aku pi joging..saje je..nak kasik peluh sket..almaklumla aku trase cam nk demam jerk efek dr selsema yg agak teruk nih..so..aku pon amik keputusan tuk follow ros, azie n zila jog la kononnye di sekitar pusat latihan..kire 1 round la...blehla tahanla jaraknye..mula2 hajat di ati memang nk jog..pas tu masing2 terase cam da berat badan..so..kitorg pon decide nak jln2 jerk..amik angin katenye..huhuhu..dlm perjalanan, kitorg singgahle tepi parit sepanjang jalan depan petronas tuh..pergghhhhh..bnyk bnyk gile ikan mati..sayang tuhh..kalo goreng pon sodap..sapela yg pedajal kat ikan2 tuh..x de ati perut tol..kat parit tuh slalu gak aku tgk org memancing n tangguk ikan..situ mmg bnyk ikan..paling femes skali ikan talapia itam..banyak tuhh...aku dan len2 merase musykil..apsal ikan2 tu mati..takkan de org tuba kot..ape bangang sangat org tuhh..lame gak kitorg berenti tgk ikan2 tuh..n de jugak satu family tengah tangguk ikan...gile banyak diorg dapat..berkilo-kilo agaknye..nak jerk pegi tangguk sekali..hehehe..kat bwh ni gambar ikan bandaraya yg menjadi mangsa kekejaman manusia dan dilemparkan ke atas rumput tempat kami joging..aku pon amek gambar..sbb ikan ni cam comel gak..huhuhu..Pas tu..semalam pi joging kat tasik cempaka lak..ooppss..bukan joging..jalan jerk..seperti sebelumnya..hajat mmg nak joging..pas tu br jer nak start joging aku nros rase tertariklak kat ais krim yang pakcik tu jual..tingin plak nk makan..disebabkan x dapat menahan keinginan tu..kitorg pn blila..joging kejadah ape kalo da bli ais krim..apo laei...jln2 jela..muahahhahaha...da abes round tasik tuh..kitorg p warta lak..da pi warta..pi avon lak..adess..da tu pi pulak McD..bli Prosperity Burger..huhuhu...malangnye..aku x dapat menikmati berger tuh coz time nak makan tula idung aku tersumbat plak..cesss..trus ilang deria rase aku..sedey betulll...x de feel langsung..da le bende tuh mahal...arrgghhhhhh...rugiiiiiiiiiiiiiiii...

No comments:

Post a Comment