~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Thursday, December 18, 2008

Soalan2 yang cukup bongok bagi aku...

hisshh..kekadang aku tak paham ngan manusia nih...kalo da x de idea nak sembang pasal ape jgn le gatal2 nak sms dan bertanyakan soalan2 yg cukup bongokbagi aku..aku x kuase nak jawap..hanginn je rasenye..antara soalan2 yg dikategorikan bngok adalah...

1)..sibuk ke??menganggu ke???..demmm..padahal waktu tu adalah time opis hour..
2)..kua makan kat mane??nak makan ape??..bongok..kekadang kite sendiri x tau ape nak makan..da sampai kedai makan brla decide..so..jgnla nak pertikaikan bile de jawapan x tau lg nak makan ape...sengal betul..
3)..buat ape??..kalo sms time opis hour..mestila tgh keje walaupun x de keje sbnrnye..huhu..kalo tanye time 2,3 pagi..for sure aku tgh tdo..

bnyk lg sebeno nye soalan2 bongok nih..tapi ni jerk yg dpt aku sampaikan skang coz times up..nk balik umh kejap..pendek cite..aku mmg x kuase nk jwp sms2 sebegini..ini adalah kerana setiap jawapan yg aku beri mesti de sequal berbentuk soalan nye..dan yg pasti soalan tu berupa soalan bongok..TITIK!!

No comments:

Post a Comment