~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Friday, December 26, 2008

Kelmarin dan Semalam...

Kelmarin(Rabu)...
Huhuhu..esok cuti krismas..kak aziah ajak g tgk wayang cite Histeria, locstat alamanda..aku setuju jerk..kitorg tgk kol 10.20....yg lg awl da sold out..ini pn kitorg duk sit baris kedua dr depan..
cesss..cam mendongak jugak ler..tapi x pela..alang2 da datang kan..sementara tu,kitorg g jln2 cr baju..pas tu lepak food court jap..g boling, tgk org men..sempat gak posing..huhu..men game sat..amik gambo kat entrance wayang tuh..pas tu 10.15 br masuk..cess..x gempak mane la cite nih..histeria yg x brape nak histeria..cite seram bertuka jadik cite kelakar seram lak..si badar nila..asyik melatah jerk..satu panggung gelakkan die..sengal tul..walaupun x brape nk seram..aku tetap bermimpikan antu malam tuh...cesss..ampeh sungguh..


Semalam(Khamis)-Merry Krismas...
Aku ngat nk lepak umh jerk..pas tu adik aku ajak p the mines lak..nk tgk wayang katenye..kitorg p nek cab..adik aku de moto jerk..kitorg be-3, so..kene nek cab jela..x kesahla tuh..janji sampai..sampai kat wayang tuh,..x tau plak nk tgk cite per..histeria aku da tgk..nk tgk the spirit tayang lambat lg..lastly adik ipar aku kate nk tgk cite seram omputih..THE DIARY OF THE DEAD..ermm..tgk gambar cam bley tahan..kire oraitla..kitorg pn bli..tayang kol 2..sementara nk tgg lg 2 jam..kitrog p men boling dl..sempatla men 2 frame..cesss..cam ampeh jek boling kat mines nihh..x best langsung..da le dapat kasut yg agak nazak..lane pn x best..stuck da satu hal..pas tu, lom baling lagi pin da jatuh..siottt jerkk..abes men kol 1.30..pas tu p smayang jap..punyela ramai org..surau lak kecik giler..pas smayang trus masuk panggung..dengan harapan cite best la..rupe2nye ampeh..cite ni diorg shoot pakai video cam bese jerkk...sial jerkk..standard aku rakam video kat kenduri2..cess..sekejap fokus kiri..kejap kanan..pendek cite bnyk goyang2 la..sial jerkk..aku tibe2 da rase pening..mengalahkan mabuk laut plak..da la cite tak seram..org mati leh idup balik...ala2 cite zombie kampung pisang jerk..aku rase cite zombie kg pisang tuh jauh lg best lerr..mmg nyesal gilela tgk cite nihh..x berbaloi betul..camnela malaysia bleh amik cite2 cam tuh..bangang betulla..nila the worst movie aku penah tgk..kluar jerk panggung..ngatkan aku sorg jerk pening2..rupe2nye adik aku pon same gak..hahahahaha..mmg suey la...mabuk wayang!!


No comments:

Post a Comment