~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Wednesday, December 17, 2008

There's something fishy...

ermmm..aku cam bengang je kat sorang mamat nih..aku kenal kat tagged..die kate nk kwn..aku ckp okla..x de hal..mmgla..aku kalo stakat nk kawan mmg x de hal pon..tapi ni aku mula da fed up..jenis x sabo2 nak jumpe..aku kalo dah jenis gini,..memang x boleh blah da..otomatik da x de mood..mula la nak hangin satu badan je..lek2 arr..br kenal seminggu dua..tu pon dok msg2 kat tagged..lek2 arr bro..nampak gelojoh beno..bukannye aku takut kene ngorat..aku bukan cun pon..tapi aku rimas..lemas..sume skali la..mamat ni da kawen sebenarnye..yg menyebabkan aku rase de something fishy nih adalah mamat nih x sabo2 nk jumpe..kalo bleh ari ni gak..mcm kejarkan something jerk..aku agakla..ntah2 die nak promote MLM kat aku kott...ceehhh..mintak simpangla..aku cukup allergik kalo org duk ngempen2 nih...x larat nak dengar beb..rase bernanah jer telinga nih..jadik kesimpulannya..aku x rase die nak ngorat aku..or nak kawan sangat ngan aku..tapi sebenarnye nak melebarkan sayap dan mencari kaki...huhhhh...mintak simpangla..harap2 tekaan aku x betul..chowwww!!!

3 comments:

  1. kalau ye jgn dilayan .lu sama la dgn gua.ha ha

    ReplyDelete
  2. ermmm ko tanyer la dulu ngaper nak jumper sesgat.....ek...
    tanyer terus terang abis citer...
    coz da laki org baik xyah layan
    kalau nk kawan tu lain laaa....

    ReplyDelete
  3. one_ila...mmg sah mamat tu nk promo mlm kat aku..x kuase sehh..

    ReplyDelete