~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Friday, December 26, 2008

Kan betul tekaan aku...

Hehehe...x silap la tekaan aku..di postingan aku yg lepas..bertajuk there's something fishy..aku de curiga pasal sorang mamat nih..beria-ia nak jumpe aku..kononnye nk sekadar nk berkawanla..kpale hotak die..x sabo2..gelojoh nak mampus..aku da agak da..mesti ade agenda laen punyer..mmg dah sah..die nk promote kat aku bisnes hape ntahh..sori arr bro..i'm not interested la..it's kinda of wasting time jerkk..rupe2nye ari rabu lepas die de msg aku..nk jumpe belah malam..luckily..aku br bc msg die pagi nih..ekekekeke..x dpt la bro..aku p tgk wayang lg baek..see..mmg x leh dipercayai..betul2 nk kawan konon..blahle..aku x ske org penipu nih..nk msk dlm list kwn2 aku..nope..i don't think so..so,.bro..bubyeeeee...!!!

No comments:

Post a Comment