~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Wednesday, November 26, 2008

ALPHA vs USIM

Huhhhh..ini merupakan postingan ke brape ntah utk ari ni..ptg td kitorg (team ALPHA) ade game netball ngan dak kursus iaitu team USIM (Universiti Sains Islam Malaysia)..aku cam excited la nak maen nih..yela bkn senang kitorg de game cam nih..kalo tak slalunya bape kerat jela team kitorg yg nak turun maen petang2..
Nak dijadikan citer..bdk2 nih uper2 nye sume x reti maen..argghh..x kesahla tuh..blasah jela..so, aku pn x dela nak rigid sgt pasal rules dlm padang nih..kalo stakat berlari sambil bwk bola tuh aku ampunkan lagila..
Tapi..x disangka disebalik kesopanan diorg neh..uper2nye ade gak keganasan ketika bermain..perggghhh..trase saket bdn2 kitorg dibuatnye..ape tak nyer..asyik kena tarik..kena tolak..kena sondol..kene tunjal..cesssss..bedebah betulla..tapi 1st half aku sabarkan lagila..time rehat aku terpakse brief sket kat diorg..aku cakap.."dik..pasal rules gerak2 kaki tu..akak x kesah.."..diorg pon sampukla.."kitorg ni pon sume x reti maen kak.."..aku jwb balik.."x reti maen x pe..gerak2 kaki tu kitorg x kesah..tp agak2la..jgn maen tarik2 pas tu bnyk sgt body contact..agk2 arr, jgn maen jahat lak..wat saket badan jer..bkn pe..kitorg tanak ade yg injured nanti.."..diorg pon ckp..ok arr..siap mintak mahap sambil bersalam-salaman lg ngan aku..hati aku pn sejuk la skett...
Masuk lak 2nd half...ek elehhh...haram..same gak..x de perubahan pon..aku mula la da hangin satu badan..nyaris2 je aku nk hentam bola kat muka bdk tuh..hishh..betul2 mengundang kemarahan nih..sesuka ati die tolak aku sana sini..hampehh tul..lastly aku sound tepek jerkk.."oit dik..maen elok2 sket arr..bkn pe, aku takut kang tangan nih naik atas kpala.."..bdk tu muka cam bengang jerkk..pedulik arr...dari aku saket badan..baek sound jerkk...huhuhu..ape2 hal pn kitorg menang le..huhuhu..gasak arr korang..

No comments:

Post a Comment