~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Tuesday, November 11, 2008

pening..konpius..saket ati..sume ade..adehhh..

salammmm...ari nih..pikiran aku da bercampur-aduk...kalo cam nih la ari2...tua sebelum usiala jawapnye..huhuhu..poyo jerk..padahal mmg da tua..oopsss..bukan tua,..cuma usia jerk yg makin meningkat..muahahaha..aduila..camne la nak settlekan masalah aku yg satu neh..masalah tuk memberikan keputusan tanpa mengecewakan diri sendiri mahupun pihak yg berkenaan..dgn kata lain..buat keputusan yg tepat ler..adeehhh...da beratus kali aku mengeluh..
hmmm..x settle lg prob aku..si jem ni plak..nak mrajuk2..aku mmg da tak blah ngan pompuan sorg neh..nak perli org kut sedap2 mulut die jerkk..sib baik tua dr aku..aderla lg rs respek kat org tua n jugak2 jase2 baek yg penah dilakukan oleh beliau..kalo x mengenangkan sume tuh..lame da makan penampo aku pompuan nihhh....umo da tua..tapi prangai cam bdk2 skola..lu ape hal bebbb????

No comments:

Post a Comment