~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Wednesday, November 26, 2008

Testing 1..2..3..

Huhuhu...aku sesaje nak try tutorial yg aku amik dari blog menjerit nihh..kali nih version 3..sebelum2 nih..version 1 & 2..aku da try..tapi hampehh..x jadik..kali ni aku try lagi...saje je le..nk tgk hasilnya..Mari kite lihat ape hasilnye...Kat bwh ni adalah sedikit kandungan tutorial..

Membuat Baca Selanjutnya Versi 3
Setakat ini banyak pengguna Blogger merungut kerana perlu meletakkan sedikit kod antara teks sebelum dipublish untuk menggunakan baca selanjutnya semasa berposting. Contohnya dapat dilihat pada tutorial baca selanjutnya versi 1 dan versi 2. Kali ini satu lagi tutorial yang lebih mudah dan amat sesuai bagi mereka yang menpunyai templat yang masih fresh. Kalau tak fresh, buang dulu kod baca selanjutnya versi sebelumnya ya.

2 comments:

  1. aku sendirik buat..aku sendirik komen..huhhh..x jadik lerr...da bnyk kali buat x jadik gakk...hampeh sungguh la...aku give up da nihh..

    ReplyDelete
  2. yeyyyyy..dah bleh da...huhuhu..thanks to BM!!

    ReplyDelete