~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Monday, November 10, 2008

Kembali Bekerja..

Salam..huh..macam da lame x dtg opis..padahal br 3 ari..last friday aku telah bercuti disebabkan saket mata..ntahla..ketumbit ke..bisul ke..aku pon x pasti..yang aku pasti mata kiri aku membengkak..seperti yg pernah aku alami sebelum2 nih..,bile saket mata jerk, aku rase nak tdo jerk 24 jam..yer arr..bile bukak mata mesti rase penglihatan terhalang..so..lebeh baek aku tdo..huhu..cam bese gak..aku takkan pegi klinik..uuihhh..allergik tuh tempat2 gituh..bior jerla die baek sendirik..hihihi..sib baik x kronik,.kalo kronik terpakse ar g klinik..aku kalo bab2 g spital ke..klinik ke..mmgle sgt susah..huhu..kalo g mlawat org ok..kalo tuk diri sendiri..errrr..sori lerrr..penah mase skolah menengah..form 2 0r 3 gitula..aku kene saket mate yg merah tuh sampai 2 minggu lebey..x g klinik pon..time tuh abah aku x de..mak aku suh g klinik aku buat dek jerk..pas tuh bile abah balik..die pakse gak g klinik..aku berkeras gak..x nak g..aku ckp nanti baekla..abah bising pon aku buat dek jerk..last skali die ckp..kalo aku g klinik die kasik aku duit..heheh..aku x ingat lak bape jumlahnye..tapi agak lumayanla time tuh..best gak tuhh..aku pon trus jer setuju nk g klinik..heheh..mata duitan gakla kirenye time tuh...elehh..bkn pe pon g klinik, stakat check gitu2 jerk..pas tu amek ubat..udah..sib baek x kene ape2..lebey krg 2,3 ari mata aku pn baek..huhu..walaupun cam tu..sampai skang aku x ske g klinik or spital..mintak simpangla....
Ari nih mata aku da pulih sepenuhnya..tapi de meninggalkan sedikit kesanla kat kelopak mata..arap2 bleh ilang nanti..huhuh..

No comments:

Post a Comment