~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Wednesday, November 26, 2008

Makin ari makin parah..

Salam untuk semua...huhhh..aku tak tau nk tulis ape sebenarnye..tapi kalo diikutkan bnyk je benda aku nk story kat sini..tapi tula..aku sebenarnye bab2 nak menterjemahkan dalam bentuk ayat nih..payah sket..almaklumla..bab2 nulis..wat essei nih..sejak azali lg aku x ske..hukhuk..kalo x..xdela aku copy essei2 member aku mase wat latih tubi menjelang spm dl..wakakaka..
Ishhh..berbalik kepada tajuk di atas..kehidupan aku nih..makin lame da makin parah..uihh..bkn kehidupan..kalo kehidupan cam global sgt..camnila..sebenarnye aku de sedikit masalah..tapi masalah nih makin ari makin parahla..kekadang aku rase yang aku buat da menjerat diri sendirik..alamakk..camne ni..pening tulla..bak kata pepatah melayu..diluah mati mak..ditelan mati bapak lak..adehhhh...tensen arrrr..

1 comment:

  1. apasal lak..nak aku jadi telinga ke ..atau nak gunakan bahu aku pun boleh

    ReplyDelete