~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Friday, January 16, 2009

Aku Bukan Alim Sangat..

Cam besela..mlm2 aku men sms..tgh2 duk sms nih..aku terpanggil lak nk wat entry nih..yer arr..kat sinila aku nak luahkan ketidakpuasan di hati aku..nk diluahkan..x tau lak nk cite kat sape..so..this is the best way..

Dari sembang2 hal bese..beralih ke topik keje..Satu pengakuan jujur tapi agak kebodohan sketla aku rase..bukan aku yg buatla..skang sume org sebok duk cari keje tetap..termasuk gakla aku..tp die nih..sebok mengejar impian yg ntah hape2 la..geramnye..kalo stakat men muzik..sambilan pon bleh wat..ngat men muzik tuh leh wat bnyk sgt ke duit..cukup ke nak sara hidup yang dah sah2 skang ni living cost tinggi nak mampus..serba-serbi mahal..cam syial jerk..heyyy!!..yg aku hangin sangat ape hal????..die sape yg aku nak kesah sangat..huhhh..ermm..bukanla sape2 pn..juz fren..tapi aku geram jerkk ngan pemikiran ngan x brape nak matang tuhh..die ingat satu ari nanti,.keje tu akan datang bergolek-golek kat kaki die..wtf..pas tu,.dah tua beruban br nak dapat keje tetap..tu pon kalo dptla..arghhh..lantak kola labuuuuu...aku yg da apply berguni-guni ni pon x dpt2 pon..huhhh..but,.never mind la..i won't give up..ermmm..btw,.ni x berkaitan pon ngan tajuk entry..muahahhaha..

berbalik pd tajuk di atas..lepas topik keje beralih lak topik bgn pagi..bkn aku start oke..die..die yg mula tanye pepagi aku bgn kol bape..aku besela..kol 6.45 br terhegeh-hegeh nak bgn..time tula nk smayang..nak mandi..nak sesiap p keje..die???..almost everyday bgn 7.30..agak korangla,..die smayang subuh ke x??..alasan..standard ar beb..x de org kejutla..bagaila..demmmmmm..aku cukup nyampahla ngan alasan2 setan tuh..pada akula..kalo da setting niat x mo smayang tuh..cam tula jadiknye..sume bergantung pada niat masing2la..aku bukan alim sangat pun..memang le de termiss n sengaja miss..tapi aku ngakula..sume tuh sebab diri sendiri..stop la bg alasan berbagai..aku naik meluat plak..menyampah giler dowhh..ckp tanpa rs bersalah lak tuh..kalo time kursus tuh,.6.30 dah terpacak kat padang kawad..bleh plak bangun pagi??..can't u see..hakikatnye..manusia lebih takutkan hukuman kat dunia dr hukuman di akhirat nanti..agak2 korangla..bleh ke nak wat calon suami cenggini??????aku pikir 800 kali..Same2 la kite upgrade balik niat..aku sendiri pun sedang berusaha ke arah tu..nak dapat keberkatan idup dunia n akhirat..udah2 le memaki org wehh(ditujukan pd diri aku..)

Kurangkan Kontroversi..Tingkatkan Prestasi...Huhuhu..AngelThumbsUpThumbsUpThumbsUp

No comments:

Post a Comment