~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Monday, January 19, 2009

Cite Smalam..

Assalamualaikum n very good morning..hehe..cam skolah lak..akhirnya aku dah berjaya menghadiri sesi TOT anjuran Starza Corp sempena Program Integrasi Siri 6 Kumpulan 1/2009..walaupun pd mulanya aku agak berat ati nak pegi..bkn pe pun..coz TOT ni dibuat time aku sepatutnye relex2 kat umh..tapi alhamdulillah la..program berjalan ngan lancar..mase pun aku rase cpat jer berlalu..kat sane aku dok satu meja ngan abg.wan n abg kamal..kitorg penah berkhidmat kat kem yg same siri yang lepas..cam gathering plak rasenye prog nih..prog ni start kul 9.00am n abes kul 5.00pm..tapi kitorg lepak kat hotel tu sampai lbh kurg kul 7 coz tgg adik member amik kitorg..sementara tuh sempatla aku snap beberapa gambo candid n jugak gambo x candid..huhuhu....lastly..sampai la umh lebih krg kul 9.00pm..huhuhu...


2 comments:

  1. amboi..sempat jerk..bergmbar erk...cam best jerk..jeles gak aku skit..uhuhuh..apa nak buat..nak join x dapat da...

    ReplyDelete
  2. lek arr..at least ko penah gak merase kan..dak2 dip yg len x sempat nk rase..

    ReplyDelete