~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Saturday, January 17, 2009

Bertekak di dalam sms..???gile ke bongok??..

Entry ke 1001 utk ari ni..ye ke???

Aduhaii..baru jerk nak jadik insan yang penyabar..camne nihh..nak mengaji quran..aku tgh period skang..huhhh..tadi..dengan selambe nye..dan tanpa memakai ape2 pelapik..aku bagi ayat sedap kat die..aku ckp..*kalo dah malas tu malas la jugak..bnyk sgt alasan..niat x de la..nak 1000 daya,tanak 1000 dalih..(actually ayat ni da bese aku bg kat die..)*..dan berbagai lagi ayat sedap yg aku kasik..da hangin beb..banyk no die reka alasan..at the end..die bleh kate..gurau plak..cam sial jerk nak gurau2 bende cam tuh..agak2 la nak letak gurau kat mane..mangkuk hayun betul la..

Tetibe die sengaja lak carik poin nak smash aku balik..aikkkk..aku panas la beb...aku ape lagi..kasik balikla..x taula kalo die rase sangat tercabar..sehingga lambat jerk nak reply..muahahahaha..lantak ko la..malas aku nk layan sangat..otak sempit..aku fed up sesangat..patutla kami tidak jadian suatu ketika dulu..ni la sebabnye..tidak ade kimia langsung...!!!!Aikk...dah senyap???..

Cehh..lagi mau x ngaku silap..blah la ko..malas dah aku nak balas sms ko..kalo x nanti berpanjangan plak hangin aku..ske ati kola nk pikir ape..ko kompem tanak ngaku kalah nye sebab adenye ego seorang lelaki yg berpikiran sempit..TITIK.

4 comments: