~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Friday, January 16, 2009

Ari Jumaat..

Dari pagi td sampai skang aku duk melawati blog2 org yang aku jumpe mase tengah search lg bunkface..dah lawat 1 blog..secara tak langsung aku terlawat plak blog2 rakan mereka..aku bc yang mn2 yg interesting jela(blog aida hashim & hanis zalikha)..sambil2 bace blog diorg,.aku menukar ape yg patut kat blog aku nih..dan jugak membuang sampah sarap yang ade..sambil2 tu jugak aku minum susu anlene yg kat dlm kotak kecik tuh yg aku bli smlm..comel jerk..ngatkan sedap..perghh..manis gile..ntahle x tau nk ckp cmne..aku mmg x ske susu manis nih..tambah2 lak cam manis gula..so,.aku tuang susu tu dlm cawan n terpakse tambahkan air mineral..uihh..x minum rugi..mahal tuh..4 kotak x 125ml (rm 5.95)..
skang aku pakai PC zila..sib baek die x de..so,.aku tumpang PC die..laptop yg aku guna td telah dipinjam oleh tn.junaidi..adesss..aku tengah syok2 mengupdate/mengupgrade blog..tetibe die nak pinjam lak..terbantutle idea2 bernas aku..tapi x pela..laptop tu bukan hak milik aku pon..sesungguhnya aku pon pinjam dari adik aku..adik aku dapat laptop tersebut pon dari tn.junaidi gak.yang mane sebenarnye laptop itu adalah hak milik jabatan yang sentiasa bertukar tangan..buat sementara waktu ini,.adik aku adalah merupakan tuan punye laptop tersebut..
alkisahnya aku de latop sendiri..tp seperti yg aku sedia maklum,.laptop aku wat hal sejak lebeh krg sebln..ehh..ye ke..rs cam dah lame..smlm br aku bwk p kedai..adess..rindu gile kat desktop laptop aku tuh..smlm time kat kedai repair tuh..die okey jap..tapi jenuh gak la aku nk tunggu die menunjukkan masalah yg penah berlaku sebelum,..iaitu terpadam sebaik saje masuk windows..nates betul la..aku sayang gile kat laptop nih walaupun dah buruk nk dibandingkan ngan laptop2 canggih yg de kat pasaran skang...huhh..harap2 aku dapat backup data yg de dlm hdisk tu sblm format smula windows..arghhh...sejuk giler...PC zila ni locate betul2 bwh aircond..aku da menggigil + bersin 800++ kali + hidung start berair....arrghh..tahan jerk..5 min lagi..pas tu aku nk blah...ari ni rehat lame..hoooreyyy!!!..
Wokeh..times up!!..Blah dl..t continue..ja...

No comments:

Post a Comment