~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Wednesday, January 7, 2009

Saket Di Hati..

Assalamualaikum....
hhmmm...VeryAngrygeram jerk ari ni...rase cam nk marah,hangin..aduhhhh..tapi aku sabo jerk dengan cr berdiam diri...sbb aku bimbang,.kalo aku layan marah tuh..ade lak yg terguris nanti..tapi ati aku tgh saket nihh...sabo..sabo..(sambil mengurut dada..)..aku kalo boleh tanak da marah2 nih..nile sebahagian dr azam tahun baru aku..nk control sket sikap cpat hangin nih..tapi..nk wat camne..ade jek insan2 yang menyakitkan ati..yg x reti bahasa..yg sangat bengap..aku dah kias2 n perli2 pn x paham gak..tu yg ssh nih kalo x ckp straight foward..tapi..kalo aku cakap kang lain lak jadiknyer..aku rs ni bkn style aku ler..huhhh..buat mase skang,.jln terbaik bg aku adalah berdiam diriLipsareSealed..kalo rs org tu tanye soklan yg bodo a.k.a menyakitkan ati..aku won't answer..dan yg jugak menjadi masalah adalah..ade plak sorg hamba Allah nih..mcm sengaja je nk jolok sarang tebuan..gurau kpala bapak die!!!..die da tau aku nih ade kala ibarat sarang tebuan,..sengaja plak diusik2 nye..hanginnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...disebabkan aku masih berada di batas2 kesabaran..aku diamkan jer..lantakla nk kate aku sombong ke..sensitif ke..cpat marah kerr...lantak korang la woiiiii...

Kalau anda jadik aku...ape yg anda akan buat???

1 comment: