~Mari Berdoa~

Dengan Nama Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Ya Allah!!..bukakanlah..pintu2 kebaikan.pintu2 keselamatan.pintu2 kesihatan.pintu2 nikmat.pintu2 keberkatan.pintu2 kekuatan.pintu2 cinta sejati.pintu2 kasih sayang.pintu2 rezeki.pintu2 ilmu.pintu2 keampunan dan pintu2 syurga.

Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Friday, January 30, 2009

Penat..Ngantuk..

Assalamualaikum...ari ni aku tak masuk opis pn..bersukan dr pagi n sambung lak petang..opss..aku ade masuk opis kejap jerk..tak sampai 15min pon..tu pon nak pass keje aku kat org len almaklumla..next week aku cuti..masuk kem plak..
penat weii..pagi lawan netball ngan staff lelaki..best gakla coz menguji stamina kitorg nih..bese men sesama sendiri jerk..stamina x seberapa..yg geramnye..aku mmg x bleh blah ngan si shermi nih..menyampah weii..yg menambahkan hangin aku,.die ngan selambanye baling bola kat kepala aku..syial betul la..pantang nenek moyang aku org men kpala ni..ngan slambe gak aku jerit kat die..*weiiii..vavi arr ko nihh...*adela 5,6 kali die kene maki ngan aku..nasib kola..ms tgh men aku sengaja jerk sepak kaki die..ahakkk!!..padan muke ko..ala..bukan aku sorg jahat..die jahat gak..sengaja je maen tolak2..ganazz gile..agak2 arr..aku nih pompuan lemah lembut..ko lak jantan keparat..ehehehe..dahla malas nak cite pasal ko lg..
tengahari lak..sempat lg follow kak aziah p nilai..die nk p bli bj utk tut...huhuhu..aku saje follow..nak cuci mata..sepanjang jln si bada ni asyik kentut je..siotla die nih..dahla kuat kentut..pas tu busuk lak tu..diorgla ckp busuk..aku x nah bau coz sentiasa bertindak pantas dengan menahan nafas atau kaver idung ngan bantal mr.bean..huhuhu..
skang..aku nk sambung sket paperwork..carik maklumat2 yg patut..actually bnyk lg yg aku kn update..tapi lately aku bz..sorryla geng..so,..progress agak slow..tp don't worry..dlm bln feb nih..aku rs RP ni leh 100% complete..wokeyyyyy..adios!!

No comments:

Post a Comment